Blog
Ubivox blog
Få inspiration og bliv klogere på e-mail marketing.
Forståelse af DMARC
Selvom e-mail marketing og nyhedsbreve langt fra er et nyt fænomen, begynder flere og flere organisationer at bruge det mere aktivt i deres...
10 fede features i Ubivox
10 features, der gør det nemmere at lave nyhedsbreve med Ubivox Når du skal vælge den rigtige e-mailplatform til at sende nyhedsbreve, kan markedet...
Guide til Gmails 2024 retningslinjer
Hvis du har læst diverse tips & tricks til e-mails og nyhedsbreve i 2024, har du formentlig læst noget om, at Gmail (og Yahoo) har planer om at...
Nyhedsbreve og GDPR: 4 typiske fejl
Vi ved, at GDPR-reglerne kan være indviklede og give anledning til frustrationer. Især når man føler, at de begrænser ens arbejde. Men sandheden er,...
5 segmenter til dine nyhedsbreve
I Ubivox bliver vi af og til mødt af holdningen, at man lige så godt kan sende alle e-mails ud til hele modtagerlisten for at ramme en større...
Tips til emnelinje: Sådan får du flere åbninger
De fleste virksomheder og organisationer bruger e-mails og nyhedsbreve til at informere og engagere deres kunder og medlemmer – og med god grund....
3 parametre, der afgør om borgeren læser din e-mail
Tips til udsendelse af e-mails og nyhedsbreve for offentlige organisationer Ofte når vi deler ud af tips og tricks til e-mails og nyhedsbreve, vil...
Hvor ofte bør man udsende nyhedsbreve?
Et af de store spørgsmål, når man arbejder med e-mails og nyhedsbreve er: Hvor ofte bør man sende dem? Og det kedelige svar er, at der ikke er et...
5 tips til at undgå spammappen
5 gode råd til at forbedre din leveringsevne Hvis du arbejder med e-mail marketing, har du måske prøvet det. Du har brugt lang tid på at lave et...
Fire fede videoer fra Klitsgaard
Der er vist ikke et øjebliks tvivl om, at vi elsker Christina Klitsgaard på kontoret. Hun er den ukronede dronning af e-mailmarketing, og vi har...
Sådan får du mere værdi for hvert eneste nyhedsbrev du sender
Der er ét problem med e-mailmarketing. E-mails er som udgangspunkt en engangsforteelse, så al den gode tid man bruger på sit indhold, får modtagerne...
Segmentér – Det giver ekstra $ i kassen
Gennem segmenterede forsendelser, baseret på aktivitet, kan I give jeres aktive modtagere et særligt tilbud – det er jo trods alt dem der holder...
DMARC, DKIM og SPF – identitet og autentificering
Historietime Siden David H. Crocker i 1982 udgav RFC822 som blev fundamentet til den email vi kender i dag er der sket meget. Dengang blev email...
“Vi laver sgu lige en konkurrence”
Vi har hørt det virkelig ofte: “Vi har brug for lidt flere nyhedsbrevsmodtagere – jeg tænker en konkurrence er en god idé? Måske udlodde en iPad?...
Nyhedsbreve til mobiltelefoner – 5 tips
Når en modtager åbner et nyhedsbrev sendt via vores platform, registrerer vi enheden, det sker på. Vi kategoriserer under Windows, Mac, iPhone,...